Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 22:45

Biurowiec z widokiem na Żoliborz i remont Powązkowskiej. Szykują się duże inwestycje w okolicy

Zarząd Dróg Miejskich pochwalił się podpisaną umową na przebudowę ulicy Powązkowskiej w rejonie ulicy Burakowskiej. Inwestycję ma zrealizować deweloper, który planuje w okolicy wybudować biurowiec. Co dzieje się przy granicy Żoliborza? Na pograniczu Woli z Żoliborzem ma wyrosnąć nowoczesny biurowiec. Jego powierzchnia całkowita wyniesie 78 tys. m kw. z czego 71 tys. m kw. przeznaczona będzie do pracy, a pozostałe 5 tys. m kw. ma stanowić powierzchnia handlowa i gastronomiczna. Wszystko będzie rozlokowane na 28 piętrach. Nad całym kampusem będzie górowała wieża, ze szczytu której będzie rozciągał się widok na Wolę, Śródmieście i Żoliborz. Całość, według projektu, ma wręcz tonąć w zieleni. Same tereny zielone mają mieć powierzchnię niemal 3,8 tys. m kw. Pomiędzy budynkami powstanie przechodni plac i zielone tereny relaksu o powierzchni dwóch boisk piłkarskich. Cień ma dać 400 drzew i krzewów, wśród których znajdzie się oczko wodne, zmieniające się zimą w ślizgawkę. „Budowa kampusu Forest położonego w pobliżu centrum handlowego Arkadia trwa od czerwca 2019 roku. To jeden z największych projektów biurowych powstających obecnie w Europie i jeden z najbardziej zielonych w Polsce” – czytamy na stronie inwestora. Pierwszy etap inwestycji ma być skończony do końca 2020 roku. Obecnie trwa realizacja nadziemnych kondygnacji budynków od strony ul. Burakowskiej. Wieżowiec, położony najbliżej Ronda Zgrupowania AK „Radosław”, zostanie oddany do użytku do końca 2021 roku.
Pomiędzy budynkami powstanie przechodni plac i zielone tereny relaksu o powierzchni dwóch boisk piłkarskich. fot. hbreavis

Napływ nowych pracowników zwiększa ruch – potrzebna większa przepustowość dróg

„Podpisaliśmy umowę na przebudowę układu drogowego w rejonie Starych Powązek. Prace o wartości kilku milionów złotych w całości sfinansują firmy budujące pobliski biurowiec” – poinformował Zarząd Dróg Miejskich. Inwestor powstającego biurowca przy ulicy Burakowskiej, wedle podpisanej umowy z drogowcami, ma do końca października przyszłego roku przebudować układ drogowy ulicy Powązkowskiej na odcinku Tatarska – Burakowska. Na szczegółowy projekt musimy jeszcze poczekać, ale już znane są jego główne założenia. Co się zmieni? „Przebudowane zostaną sygnalizacje świetlne na skrzyżowaniach z ulicą Tatarską, gdzie powstaną przejazdy rowerowe oraz azyl między jezdniami, oraz z ulicą Piaskową, gdzie wykonany zostanie dodatkowy pas do lewoskrętu z ul. Powązkowskiej. Zmiany obejmą również skrzyżowanie z ulicą Burakowską” – podają drogowcy. W samej ulicy Burakowskiej w najszerszym punkcie u wylotu, licząc łącznie z powierzchnią azyli, piesi mają do pokonania aż 40 metrów, żeby przejść na drugą stronę jezdni. „Unormowanie szerokości pozwoli na dostosowanie jej do aktualnych przepisów oraz zwiększy bezpieczeństwo. Po zmianach ulica Burakowska tak jak dotychczas pozostanie dwukierunkowa i jednopasmowa. Na odzyskanej przestrzeni zostanie założony trawnik oraz posadzone nowe drzewa” – zapowiada ZDM. Prace skoncentrowane będą na północnej stronie ulicy Powązkowskiej. Na całym odcinku Tatarska – Burakowska przebudowany zostanie układ chodników, co pozwoli wygospodarować miejsce na dwukierunkową drogę dla rowerów. „Docelowo chcielibyśmy, żeby trasa rowerowa powstała również po południowej stronie ulicy, jako logiczne przedłużenie istniejącego ciągu, który obecnie urywa się przed skrzyżowaniem z ul. Tatarską. Obecnie, staraniem inwestora prywatnego, możliwe jest jednak wybudowanie infrastruktury, która posłuży do obsługi nowych zabudowań po drugiej stronie. Nie oznacza to rezygnacji z dalszych planów rozwoju tras rowerowych w tym rejonie” – czytamy w komunikacie zapowiadającym inwestycję. Szacowana wartość prac to 4,8 mln złotych.

Forest_12_edited

Forest_12_edited


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.