Emilia Załuska, dyrektor Westfield Arkadia od września tego roku. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Politechniki Warszawskiej, wcześniej pełniła funkcję dyrektora CH Ursynów oraz Zastępcy Dyrektora Galerii Mokotów i Arkadii. Zanim rozpoczęła przygodę z centrami handlowymi, przez 7 lat zarządzała w Warszawie biurowcami klasy A, min. Skylight i Lumen, należącymi do kompleksu Złotych Tarasów. Z firmą Unibail-Rodamco-Westfield związana od kwietnia 2012 roku.
[betterpay amount=”5″ button=”https://gazetazoliborza.pl/wp-content/uploads/2019/10/wesprzyj_nas_banner-2.jpg” description=”Wsparcie ” validity=”0″ validity_unit=”d” ids=””][/betterpay]
Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego dostępu do wybranych treści. Jeśli chcesz zyskać dostęp do wszystkich artykułów, wykup prenumeratę.
Arkadia jest już po rebrandingu, nazywa się teraz
Westfield Arkadia. Dlaczego doszło do zmiany i co to oznacza dla jej klientów?
Z dumą możemy ogłosić,
że właśnie przystąpiliśmy do wielkiej, globalnej rodziny prestiżowych centrów
handlowych pod marką Westfield. To jedyna taka marka w branży nieruchomości,
która, czego jesteśmy pewni, wzniesie nas na nowy, jeszcze wyższy poziom. Co
warte podkreślenia, jesteśmy w pierwszej dziesiątce centrów handlowych w
Europie kontynentalnej, które wprowadzają markę Westfield. Poza siedmioma we
Francji, można znaleźć tylko trzy w innych państwach: jedno w Szwecji, jedno w
Czechach i właśnie Arkadię – jedyne jak na razie centrum handlowe należące do
grupy z marką Westfield w Polsce.
Co to będzie oznaczać dla Państwa klientów? Co się
zmieni?
Westfield słynie z
tego, że zapewnia swoim gościom wyjątkowe doświadczenia i na tym głównie się
koncentruje. Nie są one wyłącznie zakupowe. W centrach Westfield mamy wszystko,
czego potrzebuje współczesny konsument – od bardzo szerokiej gamy marek i
wysokiej jakości usług, po koncerty i imprezy. W związku z tym, iż klienci
coraz częściej pragną wyjątkowego doświadczenia związanego z wyjściem do
nowoczesnego centrum handlowego, flagowe obiekty właściciela, firmy
Unibail-Rodamco-Westfield, zamierzają w szczególny sposób na tę potrzebę
odpowiedzieć.
Już się zaczęło zmieniać?
Tak, rozpoczęliśmy
z rozmachem na skalę europejską. Wszystkie nowe centra pod marką Westfield świętowały
we wrześniu razem ze swoimi klientami. W Warszawie, przed Westfield Arkadia,
miał miejsce spektakularny koncert brytyjskiego zespołu Clean Bandit, który
obejrzało 2,5 tysiąca osób. A to był tylko początek. Przez kolejne dni mieliśmy
dla klientów moc niespodzianek, a także wymiernych korzyści w postaci zniżek,
specjalnych ofert przygotowanych przez nasze sklepy i lokale, a nawet
niespodziewane fundowanie klientom zakupów przez tajemniczego konsjerża. Całość
zwieńczona została wisienką na torcie – lunchem dla klientów wydanym przez
naszego Ambasadora – Grzegorza Łapanowskiego.
I czego dalej możemy się spodziewać?
Samych wspaniałości!
Przede wszystkim unikalnych wydarzeń, które są znakiem firmowym centrów
Westfield w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii, a teraz także Europie
kontynentalnej. Czołowi międzynarodowi artyści, tacy jak Lady Gaga, Rita Ora,
Rihanna czy John Legend, występowali już w centrach grupy Westfield w USA i
Wielkiej Brytanii. W ostatnich latach centra gościły także światowe lub
europejskie premiery takich filmów, jak „Iron Man 2” czy „The Avengers: Age of
Ultron”. Już w listopadzie w Westfield Arkadia stanie specjalna strefa związana
z premierą filmu Kraina Lodu 2. A to dopiero początek.
Jakie są najważniejsze kryteria, które zdecydowały, że
to właśnie Arkadia stała się Westfieldem?
Nasze centrum kończy
właśnie 15 lat funkcjonowania na warszawskim rynku i od początku utrzymuje
pozycję lidera wśród centrów handlowych. Od lat inwestujemy i staramy się, by
było to miejsce nie tylko zakupów, ale i spotkań, wspólnych posiłków, nowych
odkryć, z doskonałym miejscem na rozrywkę i zabawę. Warto wspomnieć, że przed
rokiem otworzyliśmy supernowoczesny, otwarty dla wszystkich plac zabaw na świeżym
powietrzu, oferujący moc atrakcji dla dzieci w każdym wieku. Niespełna dwa lata
temu wdrożyliśmy wielowymiarowy projekt pod nazwą Grand Kitchen ze smakami z
niemal całego świata. To nowy koncept restauracyjny, w obrębie którego odbywały
się np. warsztaty zdrowego gotowania pod okiem Grzegorza Łapanowskiego. Miało z
nich okazję skorzystać ponad dwa i pół tysiąca dzieci i młodzieży!
Właśnie – inwestujecie w rozliczne usługi dla
klientów. Czy teraz będą one jeszcze bardziej rozbudowane?
Aktualnie dostępne
usługi będą świadczone jeszcze lepiej, a we wszystkich centrach objętych
rebrandingiem zostaną wprowadzone nowe usługi stworzone z myślą o podwyższeniu
komfortu klienta: samochodziki dla dzieci, szatnie i szafki, punkty odbioru
paczek, a także nowa karta upominkowa Westfield. Program lojalnościowy ze
specjalną ofertą, usługami i wydarzeniami będzie nosił nazwę Westfield Club i w
najbliższym czasie zostanie rozbudowany o nowe, innowacyjne elementy. W dalszym
ciągu będziemy prowadzić bezpłatną usługę personalnych stylizacji i przeglądy
szafy w domu klienta. Nie zabraknie też stałych udogodnień dla rodzin z dziećmi
– pokojów do karmienia i przewijania, specjalnych stref dla najmłodszych w
przestrzeniach restauracyjnych i licznych atrakcji na terenie całego centrum.
Dostępne będą również udogodnienia digitalowe: wayfindery, bezpłatny dostęp do
wifi, aplikacja mobilna. Jeszcze bardziej rozwiniemy sektor usług, który i tak
jest już niemały.
Czy Westfield Arkadia w nowej szacie nie straci nic ze
swojego dotychczasowego charakteru?
Centra pod marką Westfield to obiekty w najlepszych
lokalizacjach, z wyjątkowymi cechami architektonicznymi i designem. Ale przede
wszystkim to miejsca, które dbają o swoje społeczności lokalne, o środowisko,
dla których CSR stanowi rdzeń działalności. Będziemy nadal współpracować z
miastem i rozmaitymi instytucjami, wspomagać najbliższe otoczenie dzięki
inicjatywom takim jak np. URW for Jobs. Zrównoważony rozwój, działania na rzecz
inicjatyw proekologicznych, to obszary bardzo dla nas ważne, a centra Westfield
nie będą mogły odnieść sukcesu, jeśli nie będzie on także udziałem firm działających
w ich otoczeniu. Westfield Arkadia dokłada i będzie dokładać wszelkich starań,
by zapewnić przestrzeń przyjazną wszystkim oraz miejsce, w którym można budować
relacje między ludźmi a ich okolicą.
Promujecie się nowym hasłem, zaczerpniętym ze
szlagieru Beatlesów – „Come Together”. Co to oznacza?
Tak, właśnie
rozpoczęliśmy, wraz z innymi centrami Westfield w Europie kontynentalnej,
wspólną kampanię pod tym hasłem. Motywem przewodnim kampanii jest ukazanie
centrów Westfield jako miejsc spotkań, ponieważ doświadczenie oferowane przez
markę daleko wykracza poza same zakupy. W takich obiektach jak Westfield
Arkadia ludzie spotykają się, by budować wzajemne relacje. Kampania „Come
Together”, to swoista obietnica tworzenia miejsc tętniących życiem.
Mamy też przekonanie, którym chciałabym podzielić się z Państwem na koniec – dużo rzeczy w Westfield Arkadia się zmieni, ale to co najlepsze i najważniejsze pozostanie. Nadal będziemy Waszym ulubionym centrum handlowym!

Ciekawostki związane
z centrum handlowym Westfield Arkadia
Ilu klientów
odwiedza Was rocznie i jak to mierzycie?
Ponad 20 mln, a od początku istnienia centrum szacujemy, że odwiedziło
nas 300 mln klientów.
Ilu najemców macie w
centrum handlowym?
Ok. 260 – w tym 30 restauracji i kawiarni, 15-salowe kino Cinema City,
fitness club Zdrofit i sala zabaw dla dzieci Fikołki, która ma ponad 1200 mkw.
Ile jednocześnie
osób może przyjechać do Was samochodami?
Mamy prawie 4000 miejsc parkingowych na trzech poziomach. I co ważne –
ponad 200 miejsc postojowych dla rowerów oraz 35 stojaków stacji Veturilo.
Jaki jest rekord
klientów i w jakim okresie?
Najwięcej osób odwiedza nas przed świętami – nawet 100 tys. w ciągu
jednego dnia.