Westfield, marka rozpoznawana na całym świecie, zapewni odwiedzającym centra handlowe zupełnie nowe doświadczenia. Na inauguracyjnych koncertach we flagowych centrach firmy, które odtąd będą działać pod marką Westfield we Francji, w Polsce, w Czechach oraz w Szwecji, wystąpią międzynarodowe gwiazdy. To tylko początek atrakcji przygotowanych dla klientów.
Westfield
Arkadia rozpocznie świętowanie koncertem międzynarodowej gwiazdy w środę 25
września o godz. 20:00. Wrześniowe wydarzenia uświetnią inaugurację marki
Westfield – jedynej marki centrów handlowych o globalnym zasięgu. Jest już ona
obecna w USA i w Wielkiej Brytanii, a teraz pojawi się po raz pierwszy w
siedmiu centrach handlowych we Francji: Westfield Les Quatre Temps, Westfield
Forum des Halles, Westfield Vélizy 2, Westfield Parly 2, Westfield Carré
Sénart, Westfield Rosny 2 w regionie paryskim. Rebranding obejmie także
szwedzki Westfield Mall of Scandinavia koło Sztokholmu, Westfield Arkadia w
Warszawie oraz Westfield Chodov w Pradze, a w 2020 r. do tej grupy dołączą
kolejne centra handlowe spółki Unibail-Rodamco-Westfield.
Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego dostępu do wybranych treści. Jeśli chcesz zyskać dostęp do wszystkich artykułów, wykup prenumeratę.
Centra objęte rebrandingiem to wiodące obiekty na każdym z lokalnych rynków. Pod marką Westfield utrzymają swój znaczący dorobek, lokalną tożsamość i relacje ze społecznościami lokalnymi, a jednocześnie skorzystają na potencjale marki przy organizacji jeszcze ciekawszych wydarzeń, tworzeniu jeszcze lepszych doświadczeń dla klienta, a także przy rozwijaniu usług, oferty detalicznej i partnerstw z innymi markami. Międzynarodowe koncerty muzyczne na inauguracje centrów objętych rebrandingiem obejrzy ponad 25 tys. osób. Wydarzenia będą przykładem tego, jak może wyglądać nowy, ambitny program firmowany przez markę Westfield.
We wszystkich
centrach objętych rebrandingiem zostaną wprowadzone nowe usługi stworzone z myślą
o wygodzie klientów: samochodziki dla dzieci, punkty zwrotu podatku VAT,
szatnie i szafki, punkty odbioru paczek, a także nowa karta upominkowa
Westfield. Program lojalnościowy ze specjalną ofertą, usługami i wydarzeniami
zyska nazwę Westfield Club i zostanie rozbudowany o nowe innowacyjne elementy w
latach 2019 i 2020.
Koncerty będą towarzyszyć szerszej inicjatywie
marketingowej i ogólnoeuropejskiej kampanii reklamowej, która we wrześniu
obejmie wszystkie kraje marki, w tym Wielką Brytanię. W nowej kampanii
wykorzystana zostanie znana na całym świecie piosenka jednego z najsłynniejszych
zespołów w historii, co podkreśli obietnicę marki Westfield, czyli tworzenie
miejsc tętniących życiem.

Dodatkowe atrakcje dla klientów Westfield
Arkadia z okazji wprowadzenia nowej marki
Od czwartku 26
września do niedzieli 29 września na wszystkich gości centrum będzie czekać moc
atrakcyjnych niespodzianek i jednocześnie kilkadziesiąt specjalnych,
przygotowanych na te dni rabatów i zniżek w wielu sklepach i lokalach.
W Westfield
Arkadia stanie wyjątkowa ścianka do zdjęć 360°. W czwartek i piątek między
12:00 a 20:00, a w sobotę od 10:00 do 20:00, klienci centrum będą mogli wzbić
się w powietrze i uwiecznić to dzięki systemowi składającemu się z 48 aparatów
fotograficznych. Z wykonanych jednocześnie 48 ujęć powstanie krótki filmik dający
efekt zamrożenia obrazu. Każdy uczestnik zabawy będzie mógł od razu przesłać
sobie materiał na swój adres e-mail.
Również w
czwartek rozpocznie się bardzo atrakcyjna akcja zakupowa. W Westfield Arkadia
pojawi się tajemniczy asystent zakupowy, który będzie chciał zapłacić za
produkty wybrane przez klientów. Wyobraź sobie, że stoisz przy kasie z naręczem
nowych ubrań, koszykiem pełnym zabawek albo wymarzonym gadżetem elektronicznym,
gdy nagle… podchodzi do ciebie tajemniczy nieznajomy, mówi: „Witamy w
Westfield Arkadia!” i po prostu płaci za twoje zakupy! Zaplanowana dzienna pula
opłaconych rachunków to aż 10 000 zł. Akcja potrwa do soboty.
Finałem
czterodniowych atrakcji będzie wspólny niedzielny lunch dla stu osób,
zaplanowany na godz. 13:00. W specjalnie zaaranżowanej strefie w holu głównym
Westfield Arkadia stanie pokaźnych rozmiarów stół, przy którym zasiądzie aż stu
klientów. W menu znajdą się potrawy przygotowane przez Grzegorza Łapanowskiego,
ambasadora strefy Grand Kitchen centrum. Pyszne jedzenie, serwowane przez
kelnerów, będzie utrzymane w duchu nowatorskich trendów i wspólnego spędzania
czasu. Ponieważ liczba miejsc jest ograniczona, obowiązują zapisy na zasadach
ujętych pod linkiem: www.arkadia.com.pl/lunch-z-lapanowskim.
Więcej informacji na stronie:
www.arkadia.com.pl