Unibail-Rodamco-Westfield wprowadza markę Westfield w Europie kontynentalnej. Pierwsza fala obejmie dziesięć flagowych obiektów oraz dwa w budowie, w których marka Westfield zostanie wprowadzona we wrześniu 2019 r.
Wprowadzenie marki Westfield w całej Europie
kontynentalnej zostało ogłoszone, gdy Unibail-Rodamco nabyło Westfield w 2018
roku, tworząc Unibail-Rodamco-Westfield, czołowego światowego dewelopera i
operatora flagowych lokalizacji handlowych.
Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego dostępu do wybranych treści. Jeśli chcesz zyskać dostęp do wszystkich artykułów, wykup prenumeratę.
Pod nową marką znajdzie się siedem centrów we
Francji: Westfield Les Quatre Temps, Westfield Forum des Halles, Westfield
Vélizy 2, Westfield Parly 2, Westfield Carré Sénart i Westfield Rosny 2 w
regionie Paryża oraz Westfield Euralille w Lille; jedno w Szwecji: Westfield
Mall of Scandinavia w Sztokholmie; jedno w Czechach: Westfield Chodov w Pradze
i jedno w Polsce: Westfield Arkadia w Warszawie. Dwa obiekty w budowie to: Westfield
Mall of the Netherlands w okolicach Hagi i Westfield Hamburg w Niemczech.

Wszystkie te centra mają wiele cech wspólnych: rozpoznawalną
lokalizację oraz doskonałą dostępność komunikacyjną, wyróżniające się cechy
architektoniczne i projektowe, optymalny dobór najemców, najlepszą w swojej
klasie ofertę obsługi klienta, ofertę w wymiarze doznań i emocji, bardzo silną
pozycję na rynku lokalnym, możliwość oferowania kultowych wydarzeń i rozrywki
na najwyższym poziomie oraz najlepsze w swojej klasie podejście w zakresie CSR.
Marka Westfield jest jedyną globalną marką B2B i B2C dla sieci sprzedaży, punktów rekreacyjnych, rozrywkowych i gastronomicznych. Westfield jest sztandarową marką dla najbardziej znanych centrów, takich jak Westfield London i Westfield Stratford City w Londynie, Westfield Century City i Westfield UTC w Kalifornii, czy Westfield World Trade Center w Nowym Jorku.
Westfield słynie z tego, że zapewnia swoim gościom
wyjątkowe doświadczenia, od bardzo szerokiej gamy marek i wysokiej jakości
usług, po koncerty i imprezy. W związku z tym, iż klienci coraz częściej pragną
wyjątkowego doświadczenia związanego z fizycznymi zakupami, teraz nadszedł
idealny moment na wprowadzenie marki Westfield we flagowych lokalizacjach URW.
We wrześniu 2019 r. rozpocznie się nowa kampania
marketingowa, aby wesprzeć wprowadzenie marki Westfield na wszystkich rynkach
za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak: kino, telewizja, druk i media
społecznościowe.
Christophe Cuvillier, dyrektor generalny Grupy
Unibail-Rodamco-Westfield, powiedział: – Z
uwagi na fakt, iż Westfield jest jedyną globalną marką w branży, wprowadzenie
jej zwiększy wartość i pozycję naszych destynacji w całej Europie
kontynentalnej. Wsparcie przez globalne kampanie marketingowe sprawi, że centra
będą miejscem spektakularnych wydarzeń, przynosząc znaczące korzyści naszym
gościom i zapewniając międzynarodową platformę dla sieci chcących wejść na nowe
rynki.
Arkadia znalazła się
wśród pierwszych dziesięciu istniejących obiektów, które zyskają nowy szyld, a
tym samym nową, międzynarodową wartość, zapewniającą spektakularne podniesienie
standardu.
Wprowadzenie marki rozpocznie się w 2019 i będzie
kontynuowane w 2020 i 2021 roku.
Wyjątkowa okazja dla sieci
Dzięki lokalizacjom w samym sercu najbardziej
dynamicznych miast marka Westfield zapewnia międzynarodowym sieciom możliwość obecności
w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych i Europie kontynentalnej. Centra
Westfield oferują idealną kombinację wartości, pozwalającą markom nawiązać
bezpośredni kontakt z klientami.
Wyjątkowe wydarzenia i usługi dla odwiedzających
Wydarzenia są znakiem firmowym centrów Westfield w
Europie kontynentalnej. Czołowi międzynarodowi artyści, tacy jak Lady Gaga,
Rita Ora, Rihanna czy John Legend, występowali już w centrach grupy Westfield w
USA i Wielkiej Brytanii. W ostatnich latach centra gościły także światowe lub
europejskie premiery takich filmów, jak „Dziadek do orzechów i cztery
królestwa”, „Iron Man 2” czy „The Avengers: Age of Ultron”. Aby uczcić
wprowadzenie marki Westfield, w każdej lokalizacji w Europie zorganizowane zostaną
wyjątkowe wydarzenia, które będą kontynuowane jako cecha szczególna centrów
Westfield.
Westfield dla
lokalnych społeczności
Silne powiązanie
centrów handlowych z ich społecznościami jest cechą charakterystyczną marki
Westfield. Niezależnie od tego, czy we Francji, Szwecji, Polsce czy Czechach,
centra handlowe Grupy mają już bardzo silne powiązania ze swoim środowiskiem. Na
przykład wiele ośrodków uczestniczy w inicjatywach takich jak „URW for Jobs –
Pracuj z nami”. Ponadto Grupa zorganizowała niedawno swój pierwszy „Dzień
społeczności lokalnej” („Community Day”), podczas którego centra współpracowały
z lokalnymi stowarzyszeniami w każdym z 12 krajów, w których działa Grupa. W Europie
kontynentalnej wprowadzenie marki Westfield wzmocni istniejące bliskie więzi ze
społecznościami lokalnymi.
Kalendarz
Westfield Les Quatre Temps – 12 września 2019
Westfield Forum des Halles – 13 września 2019
Westfield Vélizy 2 – 14 września 2019
Westfield Parly 2 – 18 września 2019
Westfield Carré Sénart – 19 września 2019
Westfield Euralille – 20 września 2019
Westfield Rosny 2 – 21 września 2019
Westfield Arkadia – 25 września 2019
Westfield Chodov – 27 września 2019
Westfield Mall of Scandinavia –28 września 2019